شناسه خبر : 110760
شنبه 05 خرداد 1403 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان انجام شد؛

ردپای افتتاح درمانگاهی که مرهم دردهای محرومین خواهدشد/فیلم

درمانگاهی به وسعت مهربانی‌های مثال‌زدنی، در چند قدمی افتتاح قرار گرفته و منتظر یک نظر آخر از سوی خیرین مردم دوست می‌باشد...

فاش نیوز - درمانگاهی به وسعت مهربانی‌های مثال‌زدنی، در چند قدمی افتتاح قرار گرفته و منتظر یک نظر آخر از سوی خیرین مردم دوست می باشد.

  به گزارش جانباز حاج اکبر حسین زاده مسئول اجرایی گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهران، در امتداد فعالیت‌های مردمی و در راستای کمک به فقرزدایی و خدمت به محرومین جنوب کشور، درمانگاهی که قرار بود با کمک های خیرین تکمیل شود، در آستانه افتتاح قرار گرفته و با کمک دوستداران محرومین و در راستای تحقق‌بخشی به واژه فقرزدایی، در انتظار تجهیز می باشد.

 طبق گزارش های پیشین، درمانگاهی که قرار بود در منطقه نیکشهر و راسک استان بلوچستان تکمیل شده و شامل بخش های کاردرمانی و گفتاردرمانی و فیزیوتراپی باشد، هم اکنون با تکمیل پروژه آماده خدمات رسانی در تمام رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت دوره ای خواهد بود.

 پروژه درمانگاه شهدای گردان حمزه  در مجتمعی بنام شهید احمد امیری از مدت‌ها قبل توسط این گروه جهادی با هدف کاهش بیماری‌ها و افزایش و ارتقای سطح سلامتی و بهداشت آغاز شد و خدمات این مجتمع که قرار بود شامل کاردرمانی و خوابگاهی برای درمانگرانی باشد که بناست در آن مجتمع به شکل ثابت یا دوره‌ای فعالیت کنند، در حال حاضر با خدمات دهی گسترده‌تری قرار است در خدمت مردم محروم بلوچ و به ویژه نزدیک به هزار معلول ساکن در آن منطقه قرار بگیرد.

 از آنجایی که مناسب نبودن راه و جاده و همچنین محل اسکان مناسب تاکنون، مانع از فعالیت پزشکان و درمانگران با تخصص‌های مختلف میشد، هم اکنون با ساخت و بنای یک خوابگاه مناسب تعدادی از متخصصین که داوطلب فعالیت و همکاری با گروه جهادی حاج احمد متوسلیان هستند، مقرر شده که در دوره های مختلف یا به شکل ثابت در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این منطقه محروم به محرومین و بیماران خدمت کنند.

این اقدام تاثیرگذار می تواند باعث بی نیاز شدن مردم کپرنشین و یا روستایی این مناطق از مراجعه به بیمارستان چابهار و رفتن به شهر برای امور کوچ و بزرگی مانند تزریق یک واکسن یا بیماری های ساده و یا بیماری‌های جدی تر و سوانح و... گردد و هزینه های زندگی آنان را کاهش داده و در ارتقای سطح سلامنی آنان اثر بسزایی داشته باشد.

بنابراین با توجه به اینکه تا افتتاح کامل این درمانگاه کمتر از یک ماه باقی مانده، از خیرین مردم دوست تقاضا می‌شود که باز هم همچون گذشته، با همکاری با گروه جهادی ایثارگران که هدفی جز خدمت به محرومین ندارند، به تجهیز و افتتاح هرچه سریع‌تر این مجتمع کمک بنمایند.

********************

 قابل ذکر است که این گروه جهادی در حرکتی بسیار زیبا و اقدامی موثر در دهه کرامت اقدام به تهیه 30 منبع آب 500 لیتری برای خانواده های محروم کپرنشین منطقه نمودند و با رساندن این منابع از راه های صعب‌العبور توسط 30 موتورسوار محلی، باعث بی‌نیازی مردم محروم از تهیه روزانه آب موردنیاز از کیلومترها دورتر نیز شدند و همچنین دسترسی به آب برای این مردم کم برخوردار، بسیار آسان‌تر گردید.

همچنین در دهه کرامت بین تمامی خانواده های معلولین و ایتام این منطقه بسته های ارزاق و موادغذایی توزیع شد.

**********************

خیرین محترم می توانند برای کمک به کار مربوط به فرزندان این منطقه محروم، از طریق شماره شبا IR400550015480006251956001 نزد بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی- اکبر حسین‌زاده و یا شماره کارت‌های ۵۰۲۹۳۸۱۰۲۷۶۳۲۱۰۸ جانباز قطع پا اکبر حسین‌زاده و یا ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۹۰۱۵۰۲۹ جانباز نخاعی حسین اسرافیلی اقدام نمایند.

https://www.aparat.com/v/qftu9zz

اینستاگرام
سلام
خسته شدیم تو رو خدا اینقدر تواین گروه ها آبروی این بنده خداه رو نبرید.
این آقای حسین زاده یه گوشی برداشته هی خودش رو مطرح میکنه .من این کارو رو انجام میدم.اونی که باید ببینه می بینه.نیاز نیست خودشو نشون بده.
ما که راضی نیستم.........
کار خیر جار زدن نمی خواد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi